Σάββατο

ΧΡΗΣΗ ΝΕΟΥ SITE ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ"ΕDMODO"

Πρίν λίγο καιρό ανακάλυψα ένα καινούργιο βοηθητικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς..Βέβαια ακόμα είμαι στη διαδικασία της οργάνωσης του και της κατανόησης των δυνατοτήτων του(έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστες από αυτές) καθώς με όλα όσα κάναμε στην τάξη δεν είχα χρόνο.. Το  ξεκίνησα δειλά δειλά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να το μοιραστώ με τους μαθητές ,τους γονείς και τους συναδέλφους μου..Είναι ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους μαθητές χωρίς να δοθεί e-mail παρά μόνο ένα όνομα χρήστη  ονοματεπώνυμο(μπορεί να μην είναι όλα τα γράμματα)και δίνοντάς τους έναν κωδικό που παρέχει  στον διαχειριστή  δάσκαλο ή  καθηγητή το EDMODO.

Η εφαρμογή του EDMODO δίνει στο δάσκαλο τη δυνατότητα να βάζει κουίζ,να δίνει επιπλέον εργασίες για όσους θέλουν κάτι επιπλέον, να αναρτά τα μαθήματα και ό,τι άλλο κάνει στην τάξη,να οργανώνει τις εργασίες του αλλά ταυτόχρονα να δημιουργεί και ομάδες με άλλους συναδέλφους κλπ
Για τους μαθητές είναι ένα εργαλείο διευκόλυνσης των μαθημάτων καθώς όταν ο εκπαιδευτικός αναρτά οτιδήποτε σε σχέση με τα μαθήματά του ο μαθητής μπορεί να τα παρακολουθήσει  ..
'Ομως και ο γονέας μπορεί να έχει πρόσβαση(είμαι στη φάση του πως γίνεται αυτό αυτή τη στιγμή)και από ότι κατάλαβα ,μπορεί να παρακολουθεί την πρόοδο του παιδιού του..
'Ισως χρειαστεί χρόνο για να μπω στη φιλοσοφία του και να χρησιμοποιήσω όλες του τις δυνατότητες αλλά πιστεύω ότι  στο τέλος θα τις αξιοποιήσω μαζί με τους μαθητές μου στο έπακρο..

Καλή συνέχεια σε όσους επιλέξουν να κάνουν εγγραφή στο EDMODO ..
Η τεχνολογία στα χέρια της εκπαίδευσης γίνεται εργαλείο μάθησης και διασκέδασης..


Y-Γ
Τη Δευτέρα θα ΄δωσω τον κωδικό στους μαθητές μου και ελπίζω να τον χρησιμοποιήσουν ..Οσοι πάλι γονείς τον θέλουν από σήμερα μπορώ να τους τον αποστείλω με Mail ή σε μήνυμα στο facebook.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...