Παρασκευή

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ-(ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ)

Κάποιες φορές κοιτάω το πρόσφατο παρελθόν των μαθητών μου μέσα από τις εργασίες τους και ειλικρινά νιώθω περήφανη που σιγά σιγά μαθαίνουν τι σημαίνει εργασία και πως πρέπει να τις κάνουμε..Ξέρω καλά τα οφέλη που μπορούν να κερδίσουν από αυτές ..Οι πρώτες παρουσιάσεις ,απλές ,πολλές φορές υπερβολικές σε πληροφορίες και με τα παιδιά να χρησιμοποιούν μία πηγή..Φοβόμουν ότι δεν θα καταφέρω να τους περάσω ότι για μία εργασία χρειαζόμαστε διαφορετικές πηγές..Σιγά σιγά όμως και με την αμέριστη συμπαράσταση των γονέων τους, που ξέρω ότι κάπου ίσως τους κούρασα καθώς βοηθούσαν τα παιδιά στην οργάνωση των ppt αλλά και στο θέμα του  να ψάχνουν μαζί με τα παιδιά τους πληροφορίες ,φτάσαμε στο σημείο η κάθε επόμενη να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και όπως παραδέχτηκαν τα παιδιά"μαθαίνουν περισσότερα,διασκεδάζουν ,αναπτύσσουν το λεξιλόγιό τους και πάνω από όλα κάνουν κάτι που τους αρέσει και τα ενθουσιάζει"..
  Είμαι περήφανη για τα παιδιά μου  που έφτασαν εδώ ,που κάθε φορά με κάνουν να χαίρομαι για κάθε επίτευγμά τους και τα ευχαριστώ  από καρδιάς που με ακολουθούν, που προσπαθούν, που δοκιμάζονται και δοκιμάζουν ,που τα καταφέρνουν ..
  Μα δεν είμαι περήφανη  μόνο για τα παιδιά μου ..Είμαι και για τους γονείς του τμήματός μου που αγόγγυστα  δέχονται κάθε καινούργιο που εισάγω στη διδασκαλία μου και στο πρόγραμμά μας..
Στέκονται δίπλα μου σε ό,τι και αν κάνω και αυτό για έναν εκπαιδευτικό είναι πολύ σημαντικό,πιστέψτε με..Νιώθοντας ότι τους έχω συνοδοιπόρους ,αυτό με κάνει να προσπαθώ ακόμα περισσότερο και έτσι η διδασκαλία γίνεται χαρά και δημιουργικότητα
Αφορμή για αυτό το μεγάλο ευχαριστώ προς όλους είναι το παρακάτω Ppt όπως και το προηγούμενο και το πιο προηγούμενο και κάθε εργασία που ετοίμασαν τα παιδιά..Χωρίς τη συμμετοχή των γονέων τους στις εργασίες ,χωρίς τη στήριξή τους το αποτέλεσμα θα ήταν μισό...
Απολαύστε την εργασία της Δέσποινας και πραγματικά εύχομαι να συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά ακόμα πιο δυναμικά με την παρουσίαση εργασιών..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...